Fotografování (za plotem) na letišti v Ruzyni III.

Ruzyne III.S odstupem pouhých dvou dnů zveřejňuji třetí várku svých fotografií pořízených za plotem letiště v Ruzyni. Tyto jsem cvaknul během jednoho pozdního odpoledne v době opravy hlavní ranveje. Letadla přistávala a vzlétala ze staré ranveje a podařilo se mi k ní dostat opravdu blízko.

Opět jsem se vracel z Rakovníka od Dalibora. Tentokrát z fotografování P-47 Thunderbolta Jirky Nachtigala. Opět mi to nedalo a v Jenči jsem zahnul k ranvejím. Opět jsem fotil z ruky. Opět jsem zaplnil zbytek karty a objektiv opět nezklamal. Téměř standardní scénář jenom s drobnou změnou. Hlavní ranvej byla mimo provoz a dostat se ke staré ranveji obnášelo téměř hodinovou procházku po svých. Nakonec jsem nelitoval. Pořízené fotografie patří k mým nejlepším.

Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.

Bližší info o všech těchto letadlech a jejich další fotografie získáte po zadání identifikačních znaků do vyhledávače na stránkách Airliners.net.

neviditelny text

neviditelny text

Související články:
Fotografování (za plotem) na letišti v Ruzyni
Fotografování (za plotem) na letišti v Ruzyni II.

Komentářů k příspěvku „Fotografování (za plotem) na letišti v Ruzyni III.“: 13


  1. 1 Pavel

    Krásné fotky. Mám jeden dotaz. Na té první fotce tomu skyeurope chybí kus krytu motoru a nebo se mi to jenom zdá?

  2. 2 PiNa

    Nezdá, ten kryt tam není. Možná to nějak souvisí se zpětným tahem (letadlo přístálo). Ale podívám se doma ještě na jeho další fotky a dám vědět.

  3. 3 Paja

    To je uplne normalni pri brzdeni,,zpetny tah..cast plynu z turbiny jdou tudy ven a to dopredu..pak se to zas pekne zavre:))) takze zadne kryty neupadly:))

  4. 4 Anonymní

    Nikdy jsem si toho nevšiml. A navíc z té fotky nemůžu poznat, kam se ty kryty schovaly-).

  5. 5 Anonymní

    Neschovaly, ale cely obal se odsunul dopredu. Myslim ze to nepouzivaji vzdy.

  6. 6 PiNa

    Tak mám bohužel všechny fotky jenom s odsunutým krytem.

  7. 7 avionic

    Thrust reverser ( T/R ) se vysouvají téměř vždy po přistání (dělá posádka) Jinak Boeing 737 NG (600/700/800) spol. Sky Europe má motory CFM56-7, napaříklad na fotce spol Finnair jsou také reversy vysunuty ale A320 v tomto případě má jiný typ motoru (CFM56-5B), A319 spol. Iberia je stejný případ jako finové….

  8. 8 Pavel

    Tak to mě vůbec nenapadlo, že se celá přední část krytu motoru posune dopředu. Zase jsem o něco chytřejší:-). Až budu někdy na letišti tak se na to schválně zaměřím.

  9. 9 PiNa

    Pavel: Tak to jsme dva :-)

  10. 10 PiNa

    Při prvním focení jsem cvaknul to samé letadlo při startu a kryty jsou zavřené :-)
    http://www.pina.cz/img/2008/03/OM-NGM_1.jpg

  11. 11 avionic

    Z bezpečnostních důvodu je to dělané tak že T/R jdou otevřít až min. 10ft (3m). nad zemí, jinak odsouvá se zadní část a ne přední, pokud bude zájem tak až budu v práci tak funkci T/R natočím když je letadlo v hangáru a připíchnu video…

  12. 12 Mike2811

    Jenom drobnost, nejezdí velká část krytu dopředu, ale jen ta malá zajede dozadu… :-)

  13. 13 Martin

    zdravím .. nikdy jsem nenašel tak dobré místo na focení kde to je prosím … Google Earth ideální … na co že to je focení … koukám bylo super světlo .. fotky jsou parádní není co dodat … zdravím !

Přidat komentář






TOPlist