2.2m Hotliner NEO F5F - novinka od Jirky Sodomky

F5F NEOViking 2 E prokázal, že spolupráce Dalibora s Jirkou Sodomkou při návrhu omotorovoné verze F3X brusu, se plně osvědčila. Spolupráce pokračuje i nadále a přináší další ovoce. Tím je model NEO s rozpětím 2.2m, spadající do kategorie F5F, který by měl zaplnit potenciální mezeru na trhu  v oblasti cenově dostupných kompozitových hotlinerů s rozpětím přes 2m.

F5F Neo

Hotliner NEO koncepčně vychází z modelů závodní kategorie F5F. Při jeho návrhu byl kladený maximální důraz na snadnou zástavbu pohonné jednotky včetně výkonných LiPo baterií (trup má obdélníkový průřez), což je u většiny podobných modelů stále velký problém. Dále na skladnost - NEO má dělené křídlo se spojkou, která hravě přežije snad i atomový výbuch (dvoukomorová alá F5B) a na variabilitu provedení.

F5F NEOF5F NEO

Prozatím se předpokládá výroba dvou základních provedení. Lehčí a levnější verze bude určena pro osazení méně výkonnými pohony. Celouhlíková maximalistická verze snese i ty nejvýkonnější pohony s příkonem až 5-6kW (300A, 5S baterie). Vynikající letové vlastnosti zaručuje použití 4 základních a 14 dopočítaných profilů na křídle.

V současné době je ukončena fáze vývoje a začínají se frézovat formy. Podrobnější informace o modelu NEO včetně fotografií prototypu budou brzy následovat.

Signature
Související články:
Hotliner Nike 2 + kamerka GoPro HD + CRASH!
Video: New Beach Electro - 1.5kW
Video: F5B Surprise S14 na 2.4GHz v HD
Video: Multiplex Blizzard - Hotliner z ELAPORu
Dion rekordman – 289km/h

Komentářů k příspěvku „2.2m Hotliner NEO F5F - novinka od Jirky Sodomky“: 4


  1. 1 JEKL

    Řízenou směrovku to mít asi nebude což ???

  2. 2 Jenda

    Vypada hezky, ja mam rad obly linie a tohle se mi fakt libi. Uz se vi kolik bude stat a kdy se bude prodavat?

  3. 3 Klobouk

    No pěkné, už se těším, to je totiž přesně ten stroj na který čekám…

    Směrovka by byla super… pak bych neváhal…

  4. 4 PiNa

    Neo je projektovaný tak, aby se bez technických problémů do křídla dalo nainstalovat téměř jakékoliv 10mm servo. U výškovky to může být libovolné 12mm servo. Se směrovkou se nepočítá. Při F5F závodech je k ničemu a hlavně Neo je navržený především na vyřádění se, na létání na svahu atd. ale na termiku (kde je potřeba směrovka) má malé rozpětí. Ceny ještě nebyly stanoveny a se začátkem sériové výroby se počítá nějak do konce roku.

Přidat komentář






TOPlist