Zablokované ING konto

Zveřejněno 12. 4. 2019 v rubrice Ze života

POZOR!To je tak, když si nutně potřebujete poslat peníze z ING konta na normální bankovní účet a zapomenete PIN. Necháte si poslat SMSkou verifikační kód pro obnovení hesla. Zadáte ho do prohlížeče, ale kolečko se stále točí a nic se neděje. Dáte „Reload“ a objeví se kouzelná hláška, že heslo bylo zablokované.

Zablokovanéí ING konto

Zavoláte na info linku, protože nechat si ho poslat poštou fakt nechcete. Operátorovi zodpovíte všechny bezpečnostní otázky. Sdělíte tři čísla ze SMS zprávy, kterou vám během hovoru poslal na telefon, ze kterého právě voláte. Poté vás přepojí na robota, kde si máte vygenerovat nový PIN, což se z nějakého neznámého důvodu nepovede.

Vrátíte se k operátorovi, který vám sdělí, že tímto je váš účet komplet zablokovaný a na 72 hodin můžete na jakýkoliv přístup zapomenout. Obvykle mívá dva pokusy, ale dnes ho to po jednom pokusu dál nepustí. Zoufalství. Svitne ale naděje, zkuste zavolat na info linku ještě jednou. Někdy ten druhý pokus dostane kolega.

Voláte, ale naděje zhasne hned, co váš hovor kolega zvedne. Jste pane zablokovaný. Ne, nemůžeme dělat vůbec nic. Pobočku, kde byste si mohl peníze vybrat, nemáme. Jste zablokovaný. Jediné, co můžete udělat, je na pobočce účet zrušit a potom vám všechny peníze do třiceti dnů pošleme. Mimochodem, jaký že to používáte prohlížeč? Firefox. Aha, tak nám to funguje jenom s Explorerem a s Chromem. Ne, na webu to napsané nemáme, to máte pravdu. Well done ING…

Přečteno 150 krát
Ke sdílení příspěvku použijte, prosím, ikony níže.
Autor příspěvku: Martin Pilný

Nikonista, který fotí letadla a RC modely. "Modelář", který nestaví a už ani nelétá. Milovník kvalitního zvuku a pisálek, co občas píše na svůj blog www.PiNa.cz.

6 komentářů u „Zablokované ING konto

  1. Dzordzik

    Zrušit účet, odejít k normální bance, které bankovnictví funguje ve všech nejpoužívanějších prohlížečích a mají i kamennou pobočku v mojí blízkosti.

  2. Dav

    Po novém nastavení přihlašování stojí jejich Bu za dvě věci. Nemůžou se zeptat jiných bank jak jim to funguje? Asi nepotřebují klienty.

  3. pantau

    Taky stejná zkusenost IB…zejména to v mobilu stoji za…

  4. Dita

    Minulý týden jsem si zablokovala údajným trojnásobným zadáním nesprávného pinu přístup ke svému spořícímu účtu .Já si toho vědoma nejsem, nicméně systém OPAKOVANĚ ZKONTROLOVANÉ heslo i napotřetí vyhodnotil jako chybné a účet mi zablokoval. Ani verifikační kód pro obnovení hesla zaslaný SMS zprávou účet nezpřístupnil.

    Hned 5.2.2020 jsem se pokusila účet zpřístupnit přes zákaznickou linku, operátorovi byly zodpovězeny všechny bezpečnostní otázky, dále tři čísla ze SMS zprávy, kterou mi během hovoru poslal na telefon. Poté jsem byla přepojena na robota, kde jsem si měla vygenerovat nový PIN. Systém se mě požádal 3x o vložení 6 místního kódu, ačkoliv to mělo proběhnout jen 2x (s pravidly nevkládání řetězců, data narození atd..), pokaždé jsem to měla potvrdit mřížkou. Tím, že se kód zadal 3x se to zablokovalo na dalších 72 hodin. Další pokus nebyl možný.
    Takže za 72 hodin se celá situace opakovala, opět mě robot 3x vyzval k zadání 6 místního kódu a opět se to celé zablokolvalo, ani přes veškeré snahy operátorky jsem se ke svému účtu nedostala. Ještě upozorňuji, že se mě operátoři pokusili namluvit, že jsem zadala kód opakovaně špatně (nesmysl, na displeji vidím, co píši i s mřížkami) a taky že mám zkusit jiný telefon, ten můj může dělat chyby….
    Momentálně mám čekat dalších 72 hodin, abych účet přes Hot line odblokovala. Pokud se i na potřetí nepodaří účet zpřístupnit, budu nucena účet vypovědět, peníze si převést jinam, jinak se ke svým penězům totiž nedostanu. Vypovědět lze písemně (notářské ověření žádosti je nutné), nebo osobně na pár pobočkách, které ING zbyly. Pro mě to znamená 200 km výlet, protože v Brně pobočku ke konci roku 2019 zrušili. Otázkou je, kdo bude hradit mé náklady spojené s těmito problémy, za předpokladu, že systém ING není zcela funkční. Písemně / poštou nic vyřizovat nebudu, na základě stávajících zkušeností mám obavy, zda by žádost na zrušení účtu vůbec registrovali. Škoda, 10 let jsem byla s ING maximálně spokojená!! D.

  5. Dita

    Abych byla objektivní, po jednom týdnu se nám se skvělou paní na Hotline podařilo účet zprovoznit. Mám Apple a je možné, že klávesy (nebo co) selhaly při zadávání kódu v rámci tónové volby. Doporučili mi při dalším pokusu nastavit nové heslo a pin prostřednictvím pevné linky, což nakonec fungovalo. Takže s operátorkou jsem hovořila přes pevnou linku (klasický telefon s tlačítky, je fuk, z jakého čísla) a na můj mobil paralelně chodily různé potvrzovací hesla a čísla. Takže po týdnu konečně klid!

  6. Bohouš

    Odblokace je vymyšlena neprakticky a složitě.Zavést možnost odblokování hesla poštou a vyhnout se opakovaným komunikačním problemům.Jistě to není problem,řešíteli to i s telefoním číslem.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *