Zajímavou novinku chystají ve StratAiru. Jedná se o plug-n-play modifikaci jejich větroně Shark XL s rozpětím 4500mm. Dva přídavné motory, každý s příkonem až 6kW (10S LiPol) nabídne bezkonkurenční rychlost pro stoupání a pro průlety na rychlosti. Pokud se nyní také díváte do kalendáře, zda náhodou není Apríl, potom vás můžu ujistit, že opravdu není a další podrobnosti by měly být k dispozici během několika následujících týdnů.
Přečteno 22 krát
to aby Dalibor zacal pomalu setrit. 4.5 metru 12kW, jakou rychlost to muze mit?
To je tak extremní kokotina, že by nenapadla ani mne.
Bude to těžké jako cihla a tu cihlu bude přebíjet 12kw .
Když rychlost tak mašinu z oblasti F3S…a né tuhle zrůdnost.
Jo a je to neskutečně hnusné!!!!
Já si zase myslím, že je jen otázkou času, kdy se začnou více objevovat modely, které budou bořit zažitá schémata.
Například bych si docela vsadil na to, že se objeví nějaké modely postavené na možnostech víceosé stabilizace – nějaké aerodynamicky superčisté samokřídlo bez vlastní stability, které bude stejně jako skutečný B2 létat jen díky „gyrům“.
Nápad se dvěmi motory u Shark DUO mi taky nepřipadá jako až tak velká kravina, jak píše Dalibor. Že se u elektropohonu dají vícemotorové modely řešit snáze než dříve je přece dávno známý fakt. Pokud se toto opravdu objeví, tak to bude nové pouze v tom, že bude podobný koncept poprvé použit na modelů této třídy. A nemyslím si, že by to muselo být hmotnostně až tak hrozné… A navíc ten let se zvukem dvou motorů bude asi velký zážitek – jde o model na blbnutí, ne na soutěže a tam i podobná „výlučnost“ bude hrát svou roli.
Mě to přijde jako docela dobrý nápad, jak to výkonnostně posunout ještě mnohem dál než jenom s jedním motorem. Jasně, bude to drahé, těžké, jednoúčelové … ale na honění si ega na akcích by to mohlo být dobrý a k tomu ještě ten zvuk :-)
dekadentní pí…..a, pardon.:)
A není škoda nechat ten třetí čumák bez motoru? Na základce nás učili, že 3 jsou více než 2 :D