Fotografování (za plotem) na letišti v Ruzyni III.

Publikováno 9. 7. 2008 v rubrice PiNa Fotografuje

Ruzyne III.S odstupem pouhých dvou dnů zveřejňuji třetí várku svých fotografií pořízených za plotem letiště v Ruzyni. Tyto jsem cvaknul během jednoho pozdního odpoledne v době opravy hlavní ranveje. Letadla přistávala a vzlétala ze staré ranveje a podařilo se mi k ní dostat opravdu blízko.

Opět jsem se vracel z Rakovníka od Dalibora. Tentokrát z fotografování P-47 Thunderbolta Jirky Nachtigala. Opět mi to nedalo a v Jenči jsem zahnul k ranvejím. Opět jsem fotil z ruky. Opět jsem zaplnil zbytek karty a objektiv opět nezklamal. Téměř standardní scénář jenom s drobnou změnou. Hlavní ranvej byla mimo provoz a dostat se ke staré ranveji obnášelo téměř hodinovou procházku po svých. Nakonec jsem nelitoval. Pořízené fotografie patří k mým nejlepším.

Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.Ruzyne III.

Bližší info o všech těchto letadlech a jejich další fotografie získáte po zadání identifikačních znaků do vyhledávače na stránkách Airliners.net.

neviditelny text

neviditelny text

Související články:
Fotografování (za plotem) na letišti v Ruzyni
Fotografování (za plotem) na letišti v Ruzyni II.

Přečteno 32 krát
Autor příspěvku: Martin Pilný

Nikonu věrný fotograf, co fotí především letadla a RC modely. "Modelář", který nestaví a už skoro ani nelítá. Milovník kvalitního zvuku, který poslouchá výhradně na sluchátka a pisálek, co od roku 2007 píše na na svůj blog www.PiNa.cz.

13 komentářů u „Fotografování (za plotem) na letišti v Ruzyni III.

  1. Pavel

    Krásné fotky. Mám jeden dotaz. Na té první fotce tomu skyeurope chybí kus krytu motoru a nebo se mi to jenom zdá?

  2. PiNa

    Nezdá, ten kryt tam není. Možná to nějak souvisí se zpětným tahem (letadlo přístálo). Ale podívám se doma ještě na jeho další fotky a dám vědět.

  3. Paja

    To je uplne normalni pri brzdeni,,zpetny tah..cast plynu z turbiny jdou tudy ven a to dopredu..pak se to zas pekne zavre:))) takze zadne kryty neupadly:))

  4. Anonym

    Nikdy jsem si toho nevšiml. A navíc z té fotky nemůžu poznat, kam se ty kryty schovaly-).

  5. Anonym

    Neschovaly, ale cely obal se odsunul dopredu. Myslim ze to nepouzivaji vzdy.

  6. PiNa

    Tak mám bohužel všechny fotky jenom s odsunutým krytem.

  7. avionic

    Thrust reverser ( T/R ) se vysouvají téměř vždy po přistání (dělá posádka) Jinak Boeing 737 NG (600/700/800) spol. Sky Europe má motory CFM56-7, napaříklad na fotce spol Finnair jsou také reversy vysunuty ale A320 v tomto případě má jiný typ motoru (CFM56-5B), A319 spol. Iberia je stejný případ jako finové….

  8. Pavel

    Tak to mě vůbec nenapadlo, že se celá přední část krytu motoru posune dopředu. Zase jsem o něco chytřejší:-). Až budu někdy na letišti tak se na to schválně zaměřím.

  9. avionic

    Z bezpečnostních důvodu je to dělané tak že T/R jdou otevřít až min. 10ft (3m). nad zemí, jinak odsouvá se zadní část a ne přední, pokud bude zájem tak až budu v práci tak funkci T/R natočím když je letadlo v hangáru a připíchnu video…

  10. Mike2811

    Jenom drobnost, nejezdí velká část krytu dopředu, ale jen ta malá zajede dozadu… :-)

  11. Martin

    zdravím .. nikdy jsem nenašel tak dobré místo na focení kde to je prosím … Google Earth ideální … na co že to je focení … koukám bylo super světlo .. fotky jsou parádní není co dodat … zdravím !

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *