Pepa Kavale prodává nadupaný hotliner F5B Surprise 16 s rozpětím 1870mm, který stavěl Dalibor, takže nejvyšší možná kvalita je zaručena. Jedná se o závodní celokompozit – křídla full carbon a trup celokevlar. Motor S-Neu 1509/1y/6,7 s vrtulí RF 17×18 má příkon 5kW. Regulátor Castle ICE 200 a baterie 5S 3600mAh Turnigy 30C. Přijímač Futaba Fasst R6008HS, RX napájení bat. Li-Po 800mAh + regulátor Castle BEC. Model je plně vybaven a připraven k letu. Je v perfektním stavu, nikdy nehavarován. Pouze osobní odběr, cena: 30 000 Kč a tel. 608245485. PRODÁNO
Přečteno 187 krát
Za tu cenu „takrka“ neprodejne….na bazaru uz skoro pul roku…ale snad se najde jedinec z armady spasy.
Až zase taková hrůza to není. Jenom cena komponentů je někde kolem 33 tisíc, práci nepočítaje. A je to stroj, kterých v CZ moc není, dokonce je možná jenom jeden. Z čehož vyplývá, že i potenciálních zájemců moc nebude. Třeba Pepa časem ještě zlevní ;-)
Taky mi to zase tolik nepřijde, pokud by to někdo chtěl pořídit, bude na jednotlivé díly čekat nejméně půl roku, nemluvě o pořizovacícch cenách. Pokud někdo potřebuje vyplavit adrenalin, určitě je to dobrá volba. Ps.Vím ještě o jednom modelu v Brně…
Nekde jsem slysel ze dobre letajici letadlo se neprodava, takze az zase takove….WOW to nebude, po cca 4 mesicich po zaletu nabizet letadlo k prodeji kdyz se na neho clovek tak tesi a ceka na neho nez bude.
S cenou jsem obeznamen, viz rcmania:
S-16..model včetně serv…20000 kč (přijde mi, že v křídlech jsou ty 8mm Hyperiony)
Motor S-Neu 1509/1Y/6.7S…..6800 kč
Regl Ice Lite 200……………….5000 kč
Baterka 5S-3600……………….700 kč
Přijímačovka…………………….200 kč
Přijímač Futaba R6008………..3000 kč
Ostatní maličkosti………………600 kč
Celkem…………………………..36300 kč !!!!
Prave ze to je problem jednak tech komponentu a problem letadla. Tim ze moc v CZ neni tak nema az tak moc konkurenci ve sve kategorii. Prece jenom neni to in =). Ted tahne Viking, Ceres, ….podle meho neni az tak problem cena spise jako rozpeti. Je to „jen“ ucelovy stroj. Ten kdo nasetri 30 tis. tak si koupi neco „noveho“, univerzalnejsiho…. a ten kdo penize ma si koupi zmineneho Vikinga nebo neco vice jak 3m rozpeti, aspon ja bych to tak udelal.
Tome, tobe se nikdy nestalo, ze ti zivot do cesty pripravil „prekvapeni“, kdy potom vsechno muselo jit stranou a hracky, na ktere si se tesil jako maly kluk, najednou ztratily svuj lesk a sly z domu?
Porovnavat Surprise a Vikinga/Cerese nejde. Surprise je plnohodnotny F5B special, ktery plne uspokoji kazdýho, koho bere adrenalin/rychlost a pylony jsou pro něj moc maly a patri k tomu nej, co si muzes dneska koupit. Za 33k u Cerese E poridis mozna prazdny model, Viking prijde komplet bez prace cca na 40k. Nehlede na to, ze pokud budes mit stesti, pockas si na ne i na nektery komponenty jejich vybaveni pres pul roku.
Jasne Martine, souhlasim s tim co pises.
Litam jinou kategorii takze nemuzu soudit. Beru to jen ze Sveho pohledu kdy si za 30tis. postavim 3 4m vetrone.
Každé zboží má svého kupce, jen u některého to holt trvá déle a dneska není doba na prodej „bazarového“ zboží za cenu nového. Holt se lidem tak trochu pokřivil pohled na hodnoty a ceny. Krize nás z určitého úhlu pohledu změnila všechny. Dobré zboží se prodává samo. Osobně bych si Surprise dneska už taky nekoupil, je to přílišná účelovka, ale pokud to někdo chce na adrenalín, tak moc o moc lepších voleb nemá. Otázka je, jestli si za 50k koupit hračku, který za půl roku omrzí. Je fakt, že F3X je za stejné peníze o dost víc muziky. Pro někoho … A o tom to je.
Lietam závodne elektro pampelišky F5J Aspire a pre zvýšenie adrenalínu som minulý rok kúpil Backfire F5F, a tento rok pylonak PYRO F5D, no a oba dva modely ma bavili asi tak mesiac dva, potom človek zistí, že je to síce pekná rýchla hračka, ale lietať hore-dole len tak človeka prestane baviť, pylonák to isté…. lietanie do kolečka sem tam, bez pylonov neni to pravé. Aké kolvek F3X je určite univerzálnejšie s väčšou možnosťou využitia, iné je ked to človek začne lietať súťažne či už f5f alebo f5d
Bohuš
Fly-up: Ano, měl jsem Iona na RCEN, docela mě to bavilo. To ale neznamená, že bych s tím lítal nějak často, větší akrobat má zase mnohem vyšší možnost využití proti F3A, F3K, F3J a jiné F3X. Například aerovleky atd.
Pointa je, že se na to nelze dívat podle toho, co má jaké využití. S Veyronem si taky nepřestěhuješ kancelář do sousedního města, neodvezeš kolo na dovolenou nebo si nezajedeš do lesa na houby. Nicméně to auto i přes úzký okruh svého použití dělá mnoha lidem radost :)
Ohánět se „prací“ zrovna u Surprise je lehce úsměvné – model přijde se zalaminovanými servy, takže v podstatě jen přiletuješ jeden konektor MPX pro serva na křídlo, uděláš celkem triviální táhla a přiděláš motor – maličkost. Něco jiného je perfektně osadit třeba Cerese, tam už má dobrá práce třeba zrovna od Dalibora váhu, ale tady to není zdaleka tak horké.
Tome, „prací“ jsem se neoháněl, ale sám uznáš, že takovýto stroj si rozhodně zaslouží špičkovou zástavbu a ne nějaké bastlení. Škoda, že tu není Dalibor, aby nám řekl, kolik času se stavbou nakonec strávil. Určitě to nebylo hotové za pár večerů.
…a takhle si z koníčka děláme pakárnu :-) Pepo, jestli to někdo nekoupí do cca dubna, jdu do něj!!! Sezona je pro mě rozhodující. Trochu lituju, že jsem ho nevzal na podzim :-)
Smazal jsem nesouvisející příspěvky a komentáře uzavřel.