Aktuální situace na celní poště Praha 120

Zveřejněno 26. 5. 2011 v rubrice Ze života

CPostObjednali jste si v zahraničí nějaké zboží, nechali si jej zaslat poštou nebo službou EMS a nyní na něj (v lepším případě) pár týdnů marně čekáte? Vítejte do klubu. Po snížení limitu na 22 Euro a při prověřování všech zásilek deklarovaných jako dárek „monopolní“ celní pošta Praha 120 kolabuje.

Snížení limitu pro osvobození zboží od platby DPH při dovozu ze zemí mimo EU z původních 150 Euro na 22 Euro citelně zkomplikovalo situaci lidem, kteří rádi a často nakupují v zahraničí. Tatam jsou doby, kdy pro bezproblémový průchod celní kontrolou stačilo, aby odesílatel deklaroval balíček jako dárek s hodnotou pár dolarů a adresát ušetřil za DPH a v mnoha případech i za clo.

Dnes jsou všechny balíčky, které si ze zahraničí necháte zasílat obyčejnou poštou, nebo o něco dražší službou EMS, dopraveny na celní poštu Praha 120, kde je celníci pomocí moderních rentgenů zkontrolují, podezřelé dokonce otevřou a následně spolu s hodnotnějšími uloží do celního skladu. Nepomůže deklarace obsahu jako dárek, ani jeho podhodnocení tak, aby se vešel do nového limitu 22Euro. Vzhledem k tomu, že takto zásilky deklarují především populární asijské online shopy, jako například Banggood, není divu, že počet „zabavených“ zásilek se řádově pohybuje okolo pěti tisíc denně.

Pod náporem těchto zásilek celní pošta 120 kolabuje. Nabírá nové brigádníky, rozšiřuje své sklady a běží ve třísměnném provozu. Všechno marné. Máte-li to „štěstí“, že váš balíček není propuštěn celním úřadem do režimu volného oběhu, můžete se s jeho rychlým doručením definitivně rozloučit. Zpočátku se zpoždění pohybovalo okolo dvou týdnů, nyní je to již měsíc a více. Nic vám nepomůže ani osobní návštěva celní pošty. Byl jsem svědkem situace, kdy se paní osobně domáhala svého balíčku, který podle internetu ve skladu ležel již 4 týdny. Marně.

Nebyla by to ale Česká pošta, potažmo stát, aby se z této nové situace nepokusil profitovat. Máte-li balíček v poštovním (celním) skladu, potom vás při jeho vyzvedávání čeká nemilé překvapení. Nově totiž musíte České poště za manipulaci se zásilkou zaplatit poplatek 80Kč + 20% DPH. Pokud se stejně jako já ptáte, za co že to vlastně platíte. Zde je odpověď, které se vám u okénka dostane:

Poplatek posta

Slovy Járy da Cimrmana: „Můžete o tom diskutovat, můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak vše, co s tím můžete dělat.“ Ve chvíli, kdy je vaše zásilka držena jako „rukojmí“ a vy ji opravdu chcete, vám ostatně nic jiného, než poplatek zaplatit, nezbývá. A pokud pronesete něco ve smyslu, že si budete stěžovat, potom se vám promptně dostane pohotové odpovědi:

Stiznosti

Navíc je tento poplatek na faktuře uvedený jako „celní odbavení zásilky“, což ve skutečnosti obnáší pouhé přinesení zadržené zásilky z poštovního skladu. To, že to nemá nic společného s celním odbavením, zdá se, nikoho netrápí. Faktura snese vše.

Objednáváte-li si nějaké zboží z ciziny mimo EU a neradi byste na jeho doručení po jeho příletu do ČR čekali měsíc a déle, potom máte dvě možnosti. Buďto počkat přibližně půl roku, než se situace na celní poště Praha 120 vrátí zpátky do normálu, nebo si zásilku nenechávejte zasílat obyčejnou poštou ani službou EMS, která pod Českou poštu spadá také, ale zvolte raději spediční firmy FedEx, DHL, TNT a UPS. Balíček sice doručí bez čekání, ale za tento „komfort“ si také připlatíte. Navíc tyto firmy mají vlastní celní oddělení, která v případě potřeby projednají vaši zásilku obvykle ten samý den, kdy dorazí.

Je jasné, že toto se vyplatí u zásilek, na které buď hodně spěcháte, nebo které jsou drahé. Posílat například pár serv z HobbyCity FedExem postrádá ekonomický smysl. V tomto případě je lepší je nechat poslat poštou, nebo si je za vyšší cenu koupit u tuzemských prodejců. A o tom to možná je…

Signature
Související odkazy:
Konec levných Li-Pol a Li-Ion baterií z Číny?
Jak jsem nakupoval v Číně
Jak mi Česká pošta naprosto vyrazila dech

Přečteno 390 krát
Ke sdílení příspěvku použijte, prosím, ikony níže.
Autor příspěvku: Martin Pilný

Nikonista, který fotí letadla a RC modely. "Modelář", který nestaví a už ani nelétá. Milovník kvalitního zvuku a pisálek, co občas píše na svůj blog www.PiNa.cz.

31 komentářů u „Aktuální situace na celní poště Praha 120

  1. Dalibor

    Napadá mi hodně sprostých slov na adresu Pošty a našich zákonodárců (rozuměj šmejdů)…, ale žádné není dost sprosté na jejich ohodnocení .

  2. Jirka

    Podrobný vlákno o problémech s ČP a zahraničníma zásilkama na RCManii. U malejch zásilek je to o štěstí, koho vylosujou na poslání papírů a zaplacení poplatku a komu to normálně pošlou rovnou bez otravování…

  3. Celestyn

    Jj, Jirka ma pravdu. Me (ne)vylosovali nastesti spravne :-)

  4. PetrS

    Kdyz nakupuju z HC, beru jenom to co je skladem v Nemecku. Mam to tady za par (max. 4-5) a clo ani DPH neplatim. Vyplati se nakoupit ve velkym. Postovne 0-5kg stoji stejne. Jenom skladem toho neni tolik jako v Asii. Beru takhle hlavne baterky a ty tam nastesti maji :-)

  5. Neshi

    Já bych taky bral v D aku, ale proč tam nemají tak žádané nanotechy? Teď čekám balík a jsem zvědav kdy to dorazí z HK.

  6. PiNa

    Já čekám na balík, který z USA odešel 12.4. a stále nemám ani oznámení od pošty, že k ni dorazil. Naštěstí nejsem sám, ale radost z toho rozhodně nemám. A Dalibore, ne, neozvala.

  7. thr

    Přišly mi tento týden dvě zásilky – jedna z RCMART (autíčkářské díly), druhý z HC (6x microservo). Obě dorazily prakticky bez zdržení beze cla. U té první mě to ani neudivuje, to byla fakt jen bublinkatá obálka s pár prkotinami, ale z HC šlo o balíček, kde by mě podezřelost a snaha něco účtovat nepřekvapila.

    Tak těžko říct – možná jen klika, ale možná taky někdo dostal na poště „kartáč“ aby se nesnažili proclívat úplně všechno.

    Jinak k tomu DE – na jednu stranu fajn, ale mají tam bohužel celkem prd, třeba z LiPOL prakticky nic z toho, co bych potřeboval :-(

  8. PiNa

    Mé čekání je konečně u konce. Takže balíček do CZ dorazil 9.5.2011 a oznámení jsem dostal do schránky 3.6. ale protože je úložní doba 3-4 dny, tak v pátek dorazilo, v úterý ráno se vracelo na celní poštu nevyzvednuté. Bylo potřeba na poštu zavolat a nechat si související papíry nechat poslat faxem – celní pošta nezasílá na jinou adresu, ani nezasílá s delší úložní lhůtou. Čekal jsem, že se nedovolám, personál že bude nepříjemný atd. Dovolal jsem se na druhý pokus a paní na druhé straně linky byla v pohodě, domluvili jsme se a ochotně mi vše zaslala faxem. Takové nečekané milé překvapení… Další kolo mne čeká přímo na Plzeňské, protože prý pokud na to spěchám, bude nejlepší, když si to vyzvednu/projednám sám. To „nejlepší“ mě pořád ještě čeká :-(

  9. Petr

    Je to pecka…zase to odnesou jen běžný lidi co nenakupujou po kontejnerech. Jen se snaží pouze ušetřit pár korun…proč taky né, když naši prodejci si na zboží nasadí 100 procent a stát je v tom podporuje…

  10. koulinek

    Je to vážně bída, moje bilance je 2/6 zadržených a projednaných, jeden sem si byl vyídit osobně na poště 120 a druhej sem nechal na nich a je to tak o měsíc čekání navíc takže co můžete mít za měsíc doma můžete mít doma také za dva měsíce, pakliže necháte celní řízení na zástupci pošty :/

  11. Pavlína

    Přítel, který žije 5 let v Brně, si nechal od sestry poslat kalkulačku , která je již 15 let stará a sám si ji koupil v US, zaplatil 500kč, doplatek celní dluh WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. PiNa

    Pavlína: To, zda platil a kolik, to se odvíjí od toho, jak sestra tuto kalkulačku deklarovala a zda byl schopný doložit, že se opravdu jedná například o dárek, zda měl účtenku atd. atd.

  13. PiNa

    V pondělí se mi konečně podařilo (na třetí pokus) vyzvednout dopis s doručenkou, ve kterém měly být podklady k zásilce, která mi leží v celním skladu (modelářské motory z USA), a které mi minulý týden z pošty (naštěstí) ochotně nafaxovali. Kromě standardního průvodního dopisu a formuláře k plné moci byla uvnitř v obálce ofocená přední stránka úplně jiného balíčku, pro úplně jiného adresáta – hodnota 145USD, kosmetika. Odesláno z USA 22.4.2011, Kontrola RTG 02.05.2011, oznámení 13.6.2011. Jen tak dál :-(

  14. Pavel

    Prodlevy při vyřizování zásilek přetrvávají jelikož Česká pošta má neschopné vedoucí pracovníky, kteří jsou za oblast celních deklarací odpovědní a nedokáží pružně reagovat na daný stav tj. neumí zabezpečit dostatečný počet pracovníků ani vhodnou dělbu práce takovým způsobem, aby k prodlevám pokud možno vůbec nedocházelo. Přitom už uběhlo dost času k tomu, aby se to už dávno mohlo srovnat, jen kdyby byli na patřičných vedoucích postech opravdu schopní lidé.

    Přečtěte si informace viz tento odkaz
    http://www.rcmania.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=36818&start=1120

    a budete mít informace o tom jak nehorázně v řadě případů Česká pošta postupuje, jak porušuje zákon (daňový řád), jak zneužívá svého postavení celního deklaranta a vyžaduje k zásilkám od adresátů doklady i v případech kdy to ze zákona vůbec není potřeba, protože jsou průvodní doklady k zásilce naprosto v pořádku, a to jen proto, aby Česká pošta mohla tímto nekalým způsobem vybírat poplatek 96 Kč od adresátů a parazitovat tak na zásilkách ze zahraničí.

    Tento zlodějský poplatek 96 Kč zavedla Česká pošta, ale jiné pošty viz Německo nebo Slovensko žádný poplatek u zásilek u nichž není stanoveno DPH nevybírají.

  15. PiNa

    Tak jsem dneska dopoledne absolvoval návštěvu Pošty 120. Nakonec jsem zvolil pondělí, 10h dopoledne a vyplatilo se to. Na vyzvednutí papírů jsem byl druhý, u celníků taky a na vyzvednutí balíku asi čtvrtý. I tak jsem tam strávil hodinu. Pracovnice pošty ochotné, v pohodě. To samé celníci. Problém je dohledání potřebných papírů při vstupu a potom balíku v celním skladu při výstupu. Celníci mají vše v PC a odbavení, včetně vystavení složenky, zaplacení a předání papírů pro poštu trvalo necelých 10 minut. Horší je to s cvičenýma opičkama ve skladu, kdy například někomu donesli ten správný balíček až na počtvrté ;-)

  16. Kostkáč

    Ja jsem se prave vratil, na poste jsem byl druhy, u celniku prvni a zptaky na poste druhy, cele to zabralo asi 25 minut. Zadny problem.

  17. Životopis vzor

    Také mi to nedalo a musím Vám sem pro zpestření přidat záznam komunikace mafiánské vyclívací POŠTY 120, myslím, že to opravdu mluví samo za sebe:

    Začalo to tak, že jsem nějak dlouho postrádal svoji zásilku z USA, tak jsem se začal starat o to, kde se to zaseklo a zjistil jsem si číslo na infolinku příživnické instituce, která má to zdržování na svědomí. Když jsem se tam zázrakem dovolal, řekli mi, že po telefonu nic vyřešit nejde a donutili mě napsat, následující, první email (dále to pokračuje email za emailem):

    ================================================== ======================
    MŮJ PRVNÍ EMAIL:

    Dobry den,

    zasilam Vam podklady k odbaveni zasilky:

    1) Zasilka neobsahuje zadne zbozi, ale pouze dokumenty pro soukrome ucely
    2) Specifikace: moje vlastni (zapomenute) papirove dokumenty (zabalene v plastovem obalu), ktere obsahuji me osobni citliva data
    3) Doklad o platbe – zadny neexistuje, dokumenty jsou me osoby
    4) Doklad o druhu a cene s rozpisem – z vyse uvedeneho plyne ze zadny neexistuje
    5) Plna moc – prikladam jako prilohu k tomuto emailu
    6) Zadost o el. zasilani – prikladam jako prilohu k tomuto emailu

    PS: prosim Vas o zavolani na moje tel cislo (uvedene vzdy v podpisu) s potvrzenim, ze zasilka byla uvolnena.

    Predem dekuji
    [podpis, telefon]

    ================================================== ======================
    ODPOVEĎ POŠTY 120:

    Dobrý den, vážený pane,

    děkujeme Vám za zaslané informace, plnou moc a žádost o el. zasílání oznámení.
    Vše jsem předala příslušnému oddělení ke zpracování.

    Přeji Vám hezký den,

    H. Diallo, pošta 120

    ================================================== ======================
    MOJE ODPOVĚĎ:

    Dobrý den,

    děkuji Vám za informaci a prosím Vás o zaslání telefonního kontaktu na osobu, která bude zásilku zpracovávat z důvodů zjištění termínu, kdy budu moci své dokumenty převzít.

    Předem děkuji
    [podpis, telefon]

    ================================================== ======================
    ODPOVEĎ POŠTY 120:

    Dobrý den,
    kontakt na osobu která bude zásilku zpracovávat Vám bohužel zaslat nemohu,neboť nevím kdo bude Vaši zásilku zpracovávat.
    S pozdravem pošta 120.
    Jirků Iveta

    ================================================== ======================
    MOJE ODPOVĚĎ:

    Dobrý den paní Jirků,

    pošlete mi prosím tedy telefonní kontakt na osobu, která bude zásilku zpracovávat, až to budete vědět? A mohu se zeptat, kdy to budete vědět?

    Dále bych Vás chtěl požádat o kontakt na pracovníka, který dal pokyn k zadržení mé zásilky, abych mohl zjistit, na základě čeho se tak stalo. Předpokládám, že tuto informaci Vy nemáte.

    PS: také předpokládám, že bychom mohli komunikovat telefonicky a ne takto zdlouhavě po emailu, mohla byste mi prosím vyhovět a zaslat mi telefonní číslo pro jistotu i přímo na Vás?

    Předem děkuji
    [podpis, telefon]

    ================================================== ======================
    ODPOVEĎ POŠTY 120:

    Dobrý den,
    bohužel já Vám mohu zaslat číslo pouze na infolinku 251 019 301.

    S pozdravem pošta 120.
    Jirků Iveta

    ================================================== ======================
    MOJE ODPOVĚĎ:

    Dobrý den,

    na infolinku (kde zvedají sluchátku pouze občas) jsem volal, nicméně tam jsem dostal také informaci, že mi žádné informace poskytnout nemohou a odkázali mne zpět na Váš email sklad.praha120@cpost.cz.

    Zadržování mé zásilky, které je z mého pohledu bezdůvodné (protože jsem od Vás nedostal dodnes ani žádné vysvětlení) mi způsobuje potíže.

    Proto Vás důrazně znova žádám o tel.kontakt na někoho, kdo rozhoduje o mé zásilce, abych se s ním mohl dohodnout, kdy přesně si ji mohu převzít.

    Předem děkuji
    [podpis, telefon]

    ================================================== ======================
    ODPOVEĎ POŠTY 120:

    Dobrý den,
    podle systému vidím, že zásilka je předána na celní deklaraci.
    Po celním projednání bude Vaše zásilka zaslána na určenou adresu.
    S pozdravem Pošta 120.
    Káninský

    ================================================== ======================
    MOJE ODPOVĚĎ:

    Dobrý den pane Káninský,

    to je sice hezké, ale na celní deklaraci je moje zásilka již od minulého čtvrtku, tedy již přes týden! To je delší doba, než cesta zásilky z USA do ČR!!

    Já si potřebuji na tu celní deklaraci někomu zavolat, protože potřebuji zjistit, přesně KDY moje zásilka dorazí na určenou adresu.

    Pošlete mi jméno a telefon na konkrétní osobu – předem děkuji – žádám Vás již po několikáté! Doufám, že můj požadavek, nebude dále ignorovaný, jako doposud!

    S pozdravem
    [podpis, telefon]

    ================================================== ======================
    ODPOVEĎ POŠTY 120:

    Dobrý den,

    28.10.2011 ve 14.10.hod. byla vypravena z Pošty 120.

    Dále Váš mail přeposílám reklamačnímu oddělení.

    S pozdravem

    Filip Gacka
    Pošta 120

    ================================================== ======================
    MOJE ODPOVĚĎ:

    Dobrý den,

    1) Kam byla zásilka vypravena 28.10.2011 ve 14.10.hod. z Pošty 120? Opět prázdná informace…

    2) Nežádal jsem Vás o přeposílání mého emailu na nějaké reklamačnímu oddělení. Reklamovat Vaše fungování budu sám a určitě to nebude u reklamačního oddělení POŠTY 120!

    3) Žádám Vás bohužel již celý týden pouze o jméno a telefon kompetentního kontaktu, který rozhoduje/nakládá s mojí zásilkou a opět nic jiného než ignorace!

    4) Považuji za elementární slušnost, uvést v emailové komunikaci v podpisu mimo jména i tel. kontakt, zvláště pokud se jedná o obchodní korespondenci, což ale u POŠTY 120 nehrozí!

    Vážená instituce POŠTO 120 schovávající se za email sklad.praha120@cpost.cz a infolinku 257019301 (kterou nikdo nebere a pokud ano, nic se nikdo nedozví), toto je poslední email, který jste mne donutili napsat na Vaši slavnou adresu sklad.praha120@cpost.cz, protože další dojmy získané spoluprací s Vámi budu produkovat už pouze na Vaše nadřízené, Vašeho zřizovatele, média atd…

    Je až neuvěřitelné, kolik lidí jste za dobu své existence dokázali poškodit – stačí si projít prvních pár diskuzí na Internetu na téma POŠTA 120. Hádám, že toto Vám jen tak již dlouho procházet nebude, proto bych chtěl doporučit všem zaměstnancům Vaši instituce, aby se co nejrychleji poohlédli po nějakém novém pracovním uplatnění, protože Váš institut se řítí zcela jistě do záhuby.

    Omlouvám se, pokud tyto řádky čte zrovna některý ze zaměstnanců, který za to nejspíš nemůže, ale v tom případě na Vás apeluji, abyste moji celou emailovou komunikaci přeposlal k rukám někoho, kdo může zasáhnout a kdo dokáže používat prostý rozum namísto nesmyslného marnění času „pinkáním“ nic neřešících emailů sem a tam stále dokola!

    Předem děkuji za případné vyhovění mé žádosti, v opačném případě, své díky beru zpět! Má úcta… :)
    S pozdravem
    [podpis, telefon]

    ================================================== ======================

    Jako nejoriginálnější sdělení bych vyhodnotil výplod paní Ivety Jirků, cituji:

    „kontakt na osobu která bude zásilku zpracovávat Vám bohužel zaslat nemohu,neboť nevím kdo bude Vaši zásilku zpracovávat.“

    …tak to podle mě, opravdu, ale opravdu, nemá chybu! ;-) Tak co na to říkáte?

  18. Pavel P

    Vidím z předchozího, že se situace nijak nezlepšuje. Momentálně čekám na balík z USA s větrnou elektrárnou. Za 4 dny dorazila zásilka až z Utahu přes San Francisco letecky až do Prahy na Poštu 120 (!).

    Tam ležela týden a po týdnu mne vyzvali poštou k zaslání dokumentů. Ty jsem zaslal ještě tentýž den a dostal do posledního slůvka přesně stejný email jako je tu uvedeno výše. Od té doby už 10 dní čekám a nic se neděje a na můj dotaz, kdy je možné očekávat dodání nikdo neodpovídá..

    Jako bych to už někde četl :) :) a to jste tu předpovídali, že po půli roce od zavedení se situace zlepší…

  19. Lenka

    Tato pobočka v Košířích je nejhorší! Jděte se podívat před budovu, jak chodí všichni kouřit, na jídlo a nic nedělají a už před koncem pracovní doby jsou pryč! Pak máme mít své balíky včas! a koho tam zaměstnávají? kriminálníky!

  20. Bata

    CPOST – cenzurování pitomí osoba stát tupcu.

  21. Tereza

    Dobrý den, měla bych dotaz. Dnes mi přišlo oznámení o příchodu zásilky ze zahraničí. Můj přítel, který žije mimo EU mi posílal dárek k Vánocům. Nerozumím tomu, proč by on měl posílat nějaké prohlášení navíc s údaji o rozpisu věcí a CENĚ!!, když jde o dárek. Abolutně ho nemíním tímhle zatěžovat, protože bych se musela stydět.. Pokud tedy tento dokument nedoložím, je šance, že bych balíček dostala? Pokud ne, musím nahlašovat, aby balík poslali zpět? Děkuji

  22. PiNa

    Tereza: Máte smůlu. Je to mimo EU, potřebujete prohlášení o ceně pro celníky/poštu, jinak Vám balíček nebude doručený. Měl by stačit mail od přítele, kde Vám potvrdí, že zásilka je opravdu dárek k Vánocům. Pokud tento dokument nedoložíte, balíček se nejspíš vrátí odesílateli (za pár měsíců), protože bez znalosti obsahu/ceny z něho nebude možné zaplatit clo a DPH.

  23. Zofkak1

    Po přečtení výše uvedených řádků mi to nedá a přispěji něčím do mlýna:
    Strejda nám poslal z Austrálie 2 balíčky. Oba deklarované jako dárky a s obsahem second hand modem, phone atd.. A skutečně šlo o několik let staré věci určené mým dětem na hraní. v prvním kroku jsem jej musel požádat o seznam a odhad těchto již použitých věcí. Seznam jsem poslal na poštu. Následně jsem byl požádán abych doložil prohlášení že rozdíl mezi cenou uvedenou strejdou na na balíku je z důvodu pojištění zásliky. To jsem dodal. Následně mi byl jeden balíček doručen. Hurá. V prohlášení jsem mimo jiné uvedl, že vzhledem k tomu, že se jedná o dárky, které není možné poslat zpět nechť mi klidně vyměří clo nebo co úřady ráčí, ale ať už to konečně dodají… od 30.11. stále čekám Děti věci pod stromečkem neměli a možná je nebudou mít ani na velikonove. Na tu jejich pseudo linku jsem se snažil dovolat (strávil jsem tím každý den cca 1 hodinu.. nic) Jsem upřímně překvapen, že se to někomu povedlo GRATULUJI. Tyto drobnosti rozhodují o tom, že až někdy budu hlasovat o nějakém vstupu do EU nebo emigraci rozhodnu se jinak než dosud.
    Zdravím všechny byrokraty a úředníky, které živým zhruba 60 haléři z každé 1Kč, kterou vydělám!!!!!!!!

  24. Vaclav

    No já mám velice špatou zkušenost s celníky. Zboží i po měkolika urgencích mi dorazilo až za 2 měsíce no prostě paráda a to si ještě naučtovali clo stejně vysoké jako cena zboží které jsem nakoupil.
    No prosté pánové to absolutně nezvládají, ale vím také že za vše může EU.

    Tek je testuji po roce znova.
    Uvidíme. Koupil jsem vrak notebooku z USA na náhradní díly.
    Upřímě jsem zvědav jak vysoké clo mi naučtují při ceně zboží 60$.
    Dodání z USA na celnici = rychlovka.
    Dodání ke mě = je na mrtvém bodě :)
    Takže se brzy pochlubím…

  25. PiNa

    Osobní zkušenost – pokud na balíček spěcháš, je nejlepší si zajet na Plzeňskou osobně a vybavit si to sám.

  26. šárka

    Na poště pracuji a přístup pošty 120 mě velice sere!!!

  27. Jiří

    Tak jsem také účastník „pošto celního“ kolečka, ale to, co jsou schopni vyplodit….

    „Dobrý den
    dárek lze akceptovat pouze v případě, že odesilatel i příjemce jsou soukromé osoby. Ve Vašem příoadě je odesialtelem 4PX Woelwisw Expess Co. Ltd. což evidentně nebńí sukromá osoba z tohoto důvodu zásilka nemůže být odbavena jako dárek..
    Pokud jde o cenu celní úřad pojal podezdření že je zboží podhodnocena a požaduje doklad o ceně zboží
    Pokud s tímto nesouhlasíte můžete si zásilku odbavit sám.“

    To, že firma 4PX Woelwisw Expess Co. Ltd. je obdoba české PPL DHL ,…. ani se nepodívá na internet, prostě pro ně je tato firma odesílatel. „Dárek můžete dostat jen od soukromé osoby“. Bože můj, a tohle platíme ,… o psaném projevu dotyčného raději pomlčím.
    Tak toto s nimi už řeším druhý den.

  28. Pavel

    Jsem na mrtvici ! Službou EMS ,za 847,. Kč, jsem poslal dceři urgentní dopis do Německa. Podán v pátek 26.9.2014 v 9.27, poštu opustil v 14.09hod,v sobotu dne 27.9.2014 v 02.16hod předán zřejmě na poštu 120. Do dnešního večera tj. středa 1.10.2014 zřejmě neopustil republiku, i přes informaci z uvedené pošty č.tel.257 019 301, „že už, až včera měl být dopraven letecky linkou OK0536 do Frankfurtu“, přesto není stále u Deutche post evidován ! Neskutečné ! EMS za 847,- A kde je se nemůžu dopídit.

  29. Honza

    Pavel: Doporučuji se obrátit na poštu, ze které jste dopis posílal a zahájit reklamační řízení a požadovat peníze (část) zpět.

  30. Libuše

    Narazila jsem na podvod poslali pouze tašku za 5dolarua tak složité vyplňováním a ani nevím jak odpovědět nebo l vplaz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *