F3X Viking E Race – 1440m v termice

Zveřejněno 29. 8. 2012 v rubrice RC Modely

1440m v Termice1440m v Termice

V pondělí si Dalibor celkem výrazně vylepšil svůj výškový rekord s Vikingem E. S modelem o rozpětí 3m dosáhl v termice úctyhodné výšky 1440m a překonal tak i 2 roky starý rekord Jirky Michálka – 1426,5m s modelem Volcano s rozpětím 3.6m. Měřeno přesným a spolehlivým variometrem SkyAssistant, který si ještě pár dní můžete v letní akci pořídit se slevou 30Euro za 199Euro.

Přečteno 41 krát
Ke sdílení příspěvku použijte, prosím, ikony níže.
Autor příspěvku: Martin Pilný

Nikonista, který fotí letadla a RC modely. "Modelář", který nestaví a už ani nelétá. Milovník kvalitního zvuku a pisálek, co občas píše na svůj blog www.PiNa.cz.

18 komentářů u „F3X Viking E Race – 1440m v termice

  1. Dalibor

    Se na té židli tvářím jako dement, ale ono to fakt nešlo jinak, už mi tak bolelo za krkem, že jsem musel do polohy lehce horizontální :-)
    Naprosto nechápu, jak někdo může vydržet 2 hodiny v kuse létat. Já si to prubnul 1h41minut a už jsem toho měl plné zuby. :-)

  2. Marek

    …zas na druhou stranu Dalibore, jak by se měl člověk jinak tvářit když měl ještě před chvílí 50 litrů v ruce a ted jsou v trapu ;)

  3. LMA

    ja bych nevydrzel ani hodinu. Unudil bych se a upadla by mi hlava :-))
    Ale jinak pekny vykon, gratulace. :-)

  4. PiNa

    On na té fotografii Dalibor vypadá hodně soustředěně a celkem v klídku, ale když mi těsně po výkonu volal, tak s ním adrenalin mlátil o 106 ;-) Prý byly i chvíle, kdy ho vůbec neviděl a dostat ho dolů bylo docela umění. Bez SkyAssistenta by to asi nešlo.

  5. Radim

    Super, to musel být „křížeček“ :)) Jen opatrně s prezentací podobných výšek, leckdo by to nemusel pobrat:(

  6. Jirka

    S třímetrovkou a bez slunečních brýlí – skvělý výkon, gratuluji hlavně k tomu ostřížímu zraku. Dalibore prozraď, jestli sis nechal poradit a šel dolů vývrtkou.

  7. Dzordzik

    Vsadil bych se, že vývrtkou rozhodně ne, pěkně potlačit na plných klapkách (zvětší se tím viditelný profil na víc jak dvojnásobek)a pak přitáhnout, najít se a znovu potlačit. Pletu se Dalibore?

  8. Dalibor

    Re..Dzordzik

    Naprosto nepleteš..přesně tak…no a z 500m zavřít a po kuli dolu.Né nadarmo je to F3B mašina…:-) :-)

  9. Dzordzik

    Škoda, že ty blázne bydlíš tak daleko …

  10. Dalibor

    re..Radim
    Jestli to někdo pobere nebo ne, mi je upřímně jedno. Vím na co narážíš :-) :-) Ale ty šašci z UCL jsou mi u pr… víš kde.

  11. thr

    Upřímně z vlastní zkušenosti musím říct, že podobné věci jsou velmi nerozumné ani ne tak kvůli UCL jako spíš kvůli možné ztrátě a následným škodám. Diskuse kolem UCL jsou sice široce medializované, ale pokud to neděláte přímo na frekventované letecké trase, tak je riziko problému s velkým letadlem minimální a zas tak moc se s tím není nutno trápit. Bohužel ale ztráta zrakového kontaktu s modelem už zdaleka tak hypotetická není a při pádu z více než kilometru i s vysunutým butterfly může model skončit kdekoli v okruhu 3-4 kilometrů a až to spadne někam, kam nemá, tak legrace skončí :-(

  12. Vašek Ch

    Dalibore, gratuluju. To je neuvěřitelné jak máš dobrý zrak a vydržíš to nespustit z očí.

  13. Dzordzik

    To Thr, máš recht, není radno riskovat. Každý z nás musí vědět, kde je hranice. Pokud ji překročí, musí si být vědom následků. Ty pak ponese se vším všudy.

  14. PiNa

    thr: Máš pravdu, ale tak je to téměř se vším, co je na hranici možností. Když už se do něčeho pustíš, musíš být připravený, nést případné následky. Ať už jsou to letadýlka, řízení auta, pařba na diskotéce, atd.

  15. PiNa

    Mimochodem koukám, že Dalibor už je za „hvězdu“ :-) Jenom to Piotrek trošku popletl s tím Volcanem.

  16. Dalibor

    Pokud to tu Piotrek čte… :-) Rychle upravit jméno modelu. Viking to je, né cihla Volcano :-)

  17. Petr Mikolášek

    ..no nevím. Předem se omlouvám za negativní reakci, ale tohle přesně je voda na mlýn úředníkům z ÚCL. Ti pak rychle vymyslí další omezení. V postatě na tom výkonu lze obdivovat pouze dobrý zrak. Jinak lze této výšky dosáhnout téměř s jakýmkoliv modelem. Jinak fandím a letu zdar.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *